Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Ντροπαλός
Απόμακρος
Περίεργος
Αλλόκοτος
Μαλακας
Καλός
Σαδιστής
Επίμονος
Κακός
Άπιστος
και πόσα ακόμα έχω ακούσει....
πραγματικά τα έχω βαρεθεί όλα...
Δεν είμαι τίποτε από όλα αυτά που
τις πλάτες μου βαραίουν
Μονάχα ένα παιδί μικρό
με αδειανή την καρδιά
από την πριγκίπισσά του
Χωρίς σκοπό ξυπνά τα πρωινά
Χωρίς σκοπό κοιμάται
Και όποτε βρίσκει τον σκοπό
τα μάτια.....κλείνει....
και τον χάνει...

Ήρθες τόσο κοντά και όμως επέλεξες να φύγεις
μίσος, κακία δεν σου κρατώ....
μονάχα την δίψα του ανικανοποίητου να μου σβηνες...

Λες πως τους ανθρώπους απο μακριά πως αγαπας
άραγε είναι αλήθεια;
άραγε για μένα το ΄γραψες;
ή κάποια κακή συνήθεια;

Την σκέψη μου δεν φαίνεται να έχεις στο μυαλό σου
ούτε στις πράξεις φαίνεται .... (λείπει κείμενο)

τυπική επικοινωνία ζητάς;

Είσαι τόσο κοντά και όμως τόσο καλά κρυμμένη
από την φωλιά σου δεν θα έρθω να σε βγάλω
αν κάποια μέρα θελήσεις να κρυφτείς
ίσως η αγκαλιά μου να είναι πάλι εκεί για σένα
escape the nest καλή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου