Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

One | Two | Three | Four

Πάλι εδώ
Πάλι στα ίδια
Οι ώρες σήμερα έμοιαζαν με σταγόνες που κυλούν από την ματωμένη μου μύτη
Υπάρχει ένα ήδη χαραγμένο αυλάκι πάνω στο οποίο θα κυλίσουν και οι υπόλοιπες
Αλλά παρόλα αυτά δεν σημαίνεις πως δεν αιμορραγώ...
Αιμορραγώ εδώ που με ρίξατε
Στα αλήθεια δεν αισθάνομαι καλά
Ώρες ολόκληρες έχω αναγούλα
Ώρες ολόκληρες βάζω το μυαλό μου στην αναμονή ώστε να μην σκέφτεται τίποτε
Δεν αντέχω άλλο εδωπέρα

Και εσύ...
Και εσύ δεν κάνεις μία παραχώρηση...
Ο σκοπός σου είναι να με φροντίζεις
να νοιάζεσαι για μένα
όχι να μου κάνεις κακόγουστα αστεία
όχι να δείχνεις τρυφερότητα αλλού


Έλα κοντά μου
Σε παρακαλώ
Δεν το έχω ξαναπεί
Δεν το λέω συχνά
Μόνο όταν με πυροβολούν μπορεί να παρακαλέσω κάποιον
Να με αποτελείωσεi
Σε παρακαλώ
Έλα κοντά μου
Μόνο για λίγο
Για λίγες μέρες
Για λίγες ώρες
Να δεις τι περνάω
Να δεις πως ζω
Αν ζω

Αν αισθάνεσαι μια στάλα κάτι για το πνεύμα μου
Να έρθεις
Να έρθεις να με δεις
Γιατί οι σκέψεις με βαραίνουν
Δεν μπορώ να τις αντέξω
Με πλαισιώνουν τα φαντάσματα
Γκρίζες φιγούρες με καταδιώκουν
Δε θέλω να ζήσω εδωπέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου