Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Δεν είναι πολύ τραγικό;
Για την υπόλοιπη ζωή μου δεν θα πω σ'αγαπώ σε κανέναν άνθρωπο.
όσο και αν θελω να κρυφτω
οσο και αν θελω να το παλεψω
οσο και αν θελω να μεινω μακρια απ αυτο
απλα δεν μπορω
η ελπιδα φευγει σιγα σιγα
δεν μπορω να κανω τιποτα
ειλικρινα
οι ανθρωποι ειναι σκουπιδια
ειναι τοσο ηλιθιοι
κανεις τα παντα για αυτους
τους δινεις οτι μπορεις
θυσιαζεις τα παντα
και δεν το δειχνεις πως κανεις θυσιες
ετσι απλα για να μην σου την πουνε κιολας
ποια αυτοκριτικη να κανω κυρια μου;
τι μου ζητας να κανω;
εισαι ανωριμη
δεν ασχολουμαι μαζι σου επειδη σε γουσταρω
ασχολουμαι επειδη εισαι ενα δειγμα ανθρωπου που δεν αξιζει
εισαι απο τα πιο αδιαφορα ατομα που γνωρισα ποτε στην ζωη μου
προσπαθουσες συνεχεια να με εντυπωσιασεις
και δεν σκεφτηκες στιγμη
να δειξεις λιγο απο το μεσα σου
να εισαι απλα ο εαυτος σου
πλεον δεν εχω και τις αντοχες να γραφω
βαρεθηκα

βαρεθηκα ολους τους ανθρωπους γυρω μου
ειλικρινα
σας εχω βαρεθει ολους
κανενας δεν που προσφερει τιποτα
και δεν ειμαι σνομπ
απλα κανενας σας δεν με διεγυρει οστε να τον γνωρισω
μα καλα που κρυφτηκαν ολοι;
μονο σκουπιδια ξερει να ξερναει αυτη η κοινωνια;

μονο ζωα που ασχολουνται με το ποδοσφαιρο;
με τα χαρτια;
με το φεισμπουκ;
μονο με αυτα;

μονο ζωα τα οποια ασχολουνται με το πως θα χωσουν το πουλι τους
στο μουνι καποιας με βαμμενα μαλλια;

ολοι νομιζετε πως ειστε εναλλακτικοι
ολοι νομιζετε πως κανετε κατι διαφορετικο απο τους αλλους

ειστε η μαζα
κανενας δεν διαφερει απο κανεναν

ειστε πολυ βαρετοι ανθρωποι
κανετε πολυ φασαρια
ΣΚΑΣΤΕ επιτελους για να μπορεσω να σκεφτω
ΣΚΑΣΤΕ γαμω το θεο σας

ζωα

μπορω να κανω κατι;
μπορω να κανω κατι για να αλλαξω την ζωη ολου αυτου του κοσμου;
και να τον κανω λιγο πιο ενδιαφερων για τα δικα μου μετρα και σταθμα;

ειναι τραγικο
δεν θα πω ποτε σ'αγαπω σε καμια
πραγματικα ειναι τραγικο

θα συνεχισω να ζω
θα συνεχισω να αναπνεω
θα συνεχισω να γερναω

σταματηστε εσεις οι ανθρωποι να ειστε τοσο εγωιστες
σταματηστε σας παρακαλω

ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΜΑΣ
ΟΤΑΝ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΛΩ
ΤΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ

1 σχόλιο:

  1. Χώσ'τα "κώστα" Γιώργο!

    Κάνε και καμιά ορθογραφική παρέμβαση στο προφίλ σου:

    1) The man who knew too much
    2) A Clockwork Orange
    3) Manic Street Preachers

    Καμιά μηχανή αναζήτησης δεν πρόκειται να σε βρει. Να λες, καλά που υπάρχουν κι οι άνθρωποι (!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή