Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Εγώ , οι raining pleasure και ο εγωισμός

Δεν ξέρω αν υπάρχει άσχημη πλευρά των πραγμάτων. Μπορεί την τελευταία εβδομάδα να μου πήγαιναν όλα σκατά ( με αποκορύφωμα την βαρύτητα που μου έσπασε το laptop ) αλλά είμαι ερωτευμένος. Είμαι ερωτευμένος με την ζωή. Τον ήλιο , το δροσερό αεράκι ,τα σύννεφα ,τον καταγάλανο ουρανό ,τους όμορφους ανθρώπους , την τέχνη , την μουσική , τα πάντα. Δεν σκέφτομαι τίποτα αυτήν την στιγμή. Ίσως να είναι ένας μηχανισμός άμυνας του οργανισμού μου για μην με πάρει από κάτω… Δεν ξέρω… η φίλη μου η Γιούλη τα ξέρει αυτά , είναι ψυχολόγος. Θα την ρωτήσω και θα σας πω. Σήμερα όλη την ημέρα ακούω το Reflections των Raining Pleasure και χορεύω μόνος μου σαν τρελός μέσα στο σπίτι. Είμαι τόσο ερωτευμένος με την μουσική αλλά και με τις τέχνες. Μακάρι να με έπαιρνε κάποιος από αυτόν τον σκοτεινό βάλτο που ζω και να με πήγαινε στην γειτονιά των καλλιτεχνών. Θα ήθελα να ζούσα σε ένα μεγάλο χωριό όπου θα είχε πάντα ήλιο και όμορφα ζωηρά σύννεφα. Θα πίναμε , θα μεθούσαμε , θα τραγουδούσαμε μα πάνω από όλα θα κάναμε τέχνη. Τραγούδι , ζωγραφική , συγγραφή , Design , video art , τα πάντα. Να ήμασταν μια όμορφη μεγάλη κοινότητα από άτομα γεμάτα ενδιαφέρον και να ζούσαμε μόνο για αυτό. Είμαι ερωτευμένος με την ζωή. Δεν θα ζητήσω ποτέ να με αγαπήσει και αυτή αλλά θέλω να της ζητήσω δύο πράγματα. Έναν άνθρωπο όμορφο, σωστό μα σταθεί δίπλα μου για το υπόλοιπο της ζωής μου και να έχω ανεξάντλητη έμπνευση και φαντασία για να γίνω αυτό που θέλω να γίνω. Αυτό για το οποίο γεννήθηκα να γίνω. Ανυπομονώ να τελειώσω την σχολή για να φύγω από εδώ και να ζήσω στην Αθήνα. Θέλω να συνεχίσω τις σπουδές μου για το Design και ελπίζω να μου φτάσουν τα λεφτά. Δεν θέλω να σκέφτομαι τα λεφτά γιατί τότε ξενερώνω πραγματικά. Πως είναι δυνατόν μερικά χαρτονομίσματα να σε κρατάνε μακριά από αυτό που αγαπάς; Δεν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό. Στερούν από την ανθρωπότητα κάποιους αισθητήρες συναισθημάτων. Γιατί η τέχνη είναι ένας αισθητήρας συναισθημάτων ο οποίος ενεργοποιεί συναισθήματα στους ανθρώπους με έναν τρόπο μαγικό. Κανονικά θα έπρεπε όλοι οι άνθρωποι ήμασταν κατά των χρημάτων. Γιατί αυτά είναι η αιτία όλων των δυστυχιών.
Αν το καλοσκεφτείς για τα λεφτά γίνονται όλα.

Στα όνειρά μου βλέπω ανθρώπους να φωνάζουν στο σκοτάδι. Να ουρλιάζουν για κάτι το οποίο δεν καταλαβαίνω και δεν αντιλαμβάνομαι 100%. Στον ξύπνιο μου πάλι , βλέπω άρρωστους ανθρώπους. Έχουν εγωισμό. Έτσι λέγεται η ασθένεια που έχουν. Ένα βασικό σύμπτωμα της ασθένειας αυτής είναι πως χάνεις την όρασή σου. Οι περισσότεροι που πάσχουν από αυτό δεν βλέπουν. Και για αυτόν τον λόγο προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσουν τα οπτικά σήματα που συνθέτουν την τελική εικόνα , διορθώνουν τα κομμάτια που λείπουν με δικά τους. Το αποτέλεσμα είναι να βλέπουν ότι θέλουν αυτοί να βλέπουν , κάτι το οποίο είναι λάθος. Αν η ασθένεια προχωρήσει και άλλο τότε χάνουν και την ακοή τους. Δηλαδή μπορεί να μην βλέπει κάποιος μπροστά του , να προσπαθείς να του εξηγήσεις τι υπάρχει γύρω του για να τον βοηθήσεις αλλά αυτός να μην σε ακούει. Να μην μπορεί να σε ακούσει. Χάνει την επικοινωνία με τον έξω κόσμο. Στο τελευταίο στάδιο της ασθένειας το άτομο που πάσχει από εγωισμό πρήζεται τόσο πολύ που πνίγει όσους βρίσκονται γύρω του με αποτέλεσμα τον θάνατό τους. Η μοναξιά είναι δίδυμο αδελφάκι του εγωισμού το οποίο δόθηκε για υιοθεσία. Αυτά για σήμερα…

Ζωή μην με ξεχάσεις έχουμε κάνει μια συμφωνία. Σου ζητώ να μου δώσεις λίγο πραγματικό έρωτα και ανεξάντλητη έμπνευση και φαντασία και εγώ σου δίνω το εγώ μου. Καλό deal δεν νομίζεις;

Αντίο, σας αγαπώ όλους..( σήμερα τουλάχιστον)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου