Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

θυμάμαι τότε που ήμασταν παιδιά
που δεν μας ενοιαζε τπτ
μονο να ειμαστε μαζι
εγω και το κοριτσι μου

τοσο αγνα
τοσο ομορφα
τοσο ξεφρενα
ησουν πραγματικα ελευθερος
ειχες μονο ενα πραγμα
την κοπελα σου και ησουν ευτυχισμενος

την θυμαμαι ακομα την πρωτη μου αγαπη
δεν γινετε να την ξεχασω
θυμαμαι μονο τα καλα
εχω διαγραψει τα ασχημα

θυμαμαι ακομα
θυμαμαι οταν της τα ζητησα
οταν την φιλησα πρωτη φορα
οταν καθομασταν ο ενας στην αγκαλια του αλλου
και ανταλλαζαμε ορκους παντοτινης αγαπης
και το νιωθαμε

ο ερωτας στα 17 ειναι καλυτερος απ οτι ο ερωτας στα 22
τοτε περνουσα τελεια
με γεμιζε

αραγε θα βρεθει ξανα μια σαν αυτην να με γεμισει;
να τις πω σαγαπω;
εχω να το πω καιρο

μενω ακομα με τις μνημες
εισαι η μονη της οποιας εχω φυλαξει τα παντα
για τις αλλες σχεδον τπτ

δεν μπορω να περιγραψω με λεξεις αυτο που αισθανομαι αυτην την στιγμη
το μονο που θελω να πω
ειναι πως θελω να ερωτευτω οπως τοτε
οπως στα 17
και να ειναι τοσο ομορφη και υπομονετικη οσο εκεινη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου