Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

τραγικοτατον
νομιζω πως βαριεμαι να κανω το οτιδιποτε
ναι ναι
καλα ακουτε
εγω
βαριεμαι να κανω το οτιδιποτε
αυτη τη στιγμη επρεπε να ειμαι αλλου
αλλα δεν ειμαι
βασικα ειμαι
αλλα οχι εκατο τα εκατο
γραφω εδω σε μενα

μα γιατι;
ελλειψη εμπνευσης;
δεν με ενδιαφερει τπτ πλεον
μα πως γινετε;
παντα κατι με ενδιεφερε

αλλα δεν φοβαμαι
ουτε ο φοβος με ενδιαφερει

οι μερες περνουν
οι γυναικες στελνουν τα λανθασμενα σημαδια τους
εδω και μερες
αλλα τι να πει κανεις
τι να κανει μαλλον
χαλαρα
ηρεμια
ενα πονηρο κλεισιμο του ματιου
κ θα περασουμε καλα
εχεις ωραια χερια
και ωραιο ονομα
οι γυναικες τελικα
μεχρι τα 20 ειναι το κατι αλλο
μετα αρχιζουν και χαλανε

ωπ
ωπ κατι ειδα...
ναι ναι
κατι ειδα..
ασχολουμαι με κατι
ασχολουμαι με αυτην
χαλαρα ομως
καλη φαση

το ξερα πως πρεπει να αραξω
αραζω
το απολαμβανω
και ξερω πως αυτα που δεν ειναι αρκετα για μενα
για τους αλλους ειναι κοποι μιας ζωης

αυτο δεν σημαινει πως δεν θελω να κουραστω και να δουλεψω
ξερω για πιο λογο ηρθα σε αυτη τη ζωη
και αργα αλλα σταθερα θα πετυχω το σκοπο μου

ετσι δεν εκανα παντα;

μεχρι τοτε
αυτο που θελω
*******************************
***************
τελικα μου αρεσεις
και εχεις ωραιο ονομα
Αναστασια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου