Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

δεν ξερω πλεον τι να πιστεψω
την ηλιακια σου
την εμπειρια μου
το βλεμμα σου
τις πραξεις σου
τις σκεψεις μου
δεν ξερω

αυτο που ξερω ειναι πως εχω ενα βαρος μεσα μου
ναι
μου αρεσες καιρο
σε βρηκα τωρα που φευγω
και μου ειπες πως σκεφτομαστε το ιδιο

το ξερω πως θα μου περασει
εδω εχουν περασει αλλα και αλλα

το θεμα με σενα ειναι πως θελω να μιλαμε
να εχουμε επαφη
το τελειωσα εγω
αλλα δεν εχει καμια σημασια

ισως καποια στιγμη να ανοιξουμε τις καρδιες μας ο ενας στον αλλον
εγω ημουν ετοιμος
αλλα εβαλα τελος
δεν εχει νοημα
οταν κατι δεν εχει μελλον το σταματας,ετσι δεν ειναι;
αλλα οταν κατι δεν εχει ουτε παρον,τοτε δενεις την ψυχη σου
παιρνεις ενα μαχαιρι και αποκεφαλιζεις αυτο που υπαρχει ωστε να πεθανει
αμεσως.

παντα αυτο το μπλογκ με ανακουφιζει
μην πονας μωρο μου
μην στεναχωριεσαι
σου στελνω ολες τις θετικες μου σκεψεις
να πανε ολα καλα
να γινεις αυτο που θες

να αποκοπεις απο καθε ειδους
δεσμα

σου ευχομαι να βρεις το αλλο σου μισο
την πραγματικη αγαπη
και ολα οσα εχουν νοημα και ποθεις

αντιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου