Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Κάποιες φορές δεν χρειάζεται τίτλος

Τελικά έχει νόημα όλο αυτό;
Πως τα φέρνει έτσι η ζωή ρε γαμώτο;
Αυτό που ξέρω είναι πως το μέλλον μας πολλες φορές
καθορίζεται με βάση τις πράξεις μας...
Σε σκέφτομαι
Δεν ξέρω για πόσο
Ίσως για πολύ
Ίσως μέχρι αύριο
Ίσως όταν σε ξαναδώ εκραγώ πάλι μέσα μου και πέσω στην αγκαλιά σου..
Δεν μου αρέσει αυτό που γίνεται..
Όντος μερικές φορές αισθάνομαι πως ξύπνησα από ένα όνειρο..
Δεν ξέρω ρε γαμώτο
Έχουν πέσει πολλά μαζί
Δεν θέλω να απογοητεύσω κανέναν..
Δεν θέλω να απογοητεύσω εμένα..
Δεν έμεινε πολύ, σε λίγο καιρό τα πράγματα θα είναι σίγουρα καλύτερα..
Δεν θα ήθελα το όνειρο που έζησα να τελειώσει εδώ
Μακάρι να συνεχιστεί...
Κάποιες στιγμές στην σκέψη μας
Άλλες....


Μου μιλάς μέσα από τα τραγούδια...
Μου μιλάς μέσα από της πράξεις...
Με κρατάς σε απόσταση με τα λόγια σου...
Good Safe Distance
Μέσα από όλο αυτό καταλαβαίνω πως είμαι ζωντανός
Πως δεν αναπνέω έτσι απλά
Πως για κάποιες στιγμές αποτέλεσα ΄Κατι...για κάποιον άλλον άνθρωπο..
Θέλω να σε δω..
Θέλω να σε ξαναδω...
Δεν ξέρω ποια θα είναι η αντίδρασή σου όταν βρεθούμε στην ίδια πόλη..
Θέλω να είσαι το πρώτο άτομο που θα δω
Αλλά δεν ξέρω για σένα

Η ζωή θέλει τόλμη
Και στο λέει αυτός που έζησε μια ζωή ως πρόβατο και όχι σαν λιοντάρι
Αποφάσισα να τολμώ από εδώ και πέρα...
Κράτα μου το χερι και πάμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου