Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Somewhere warm and beautiful

Αισθάνομαι όμορφα πράγματα για σένα....
Το ήξερα πως θα έρθεις...
Δεν φανταζόμουν το πρόσωπό σου αλλά ήξερα πως κάποια μέρα θα σε βρω...
Τελικά σε βρήκα βράδυ...
Τελικά έπρεπε να κάνω και εγώ κάτι....
Θέλω να ελπίζω τα καλύτερα...
Θέλω να πιστεύω πως αξίζει ο κόπος...
Μέχρι τώρα αξίζει...
Είσαι περίεργος άνθρωπος...
Μοναδικός...
Ιδιαίτερος...
Μακάρι να μπορούσα να κολυμπήσω μέσα στο αίμα σου...
Να ταξιδέψω στην καρδιά σου...
Στο μυαλό σου...
Να περάσω μπροστά από τα μάτια σου...
Να δω πως θωρείς εσύ! Τον κόσμο...
Έπειτα να φτάσω στα χέρια σου και να μείνω εκεί....
Ως το τέλος....

Δώσε μου ένα σεντόνι...
Μπες από κάτω....
Έλα να κάνουμε τα φαντάσματα...
Τους πειρατές....
Φίλα με!
Φίλα με ξανά!
Αγκάλιασε με, πνίξε με...
έπειτα το σώμα μου φύλαξε κάτω από το κρεβάτι...
Κοιμήσου το βράδυ και υπόσχομαι πως θα έρχομαι για σένα κάθε μέρα και με ένα λουλούδι περισσότερο...
Έως ότου μου πέσουν από τα χέρια και τρυφερά με κοιτάξεις...
Το πρωί που θα ξυπνήσεις, ξύπνα με...
Με ένα φιλί...
Ένα φιλί στα κρύα μου και χλομά μου χείλια...
Σύρε με μακριά...
Σε ένα λιβάδι...
Εκεί...
Άφησε με κάτω από ένα δέντρο...
Μείνε μαζί μου αγκαλιασμένη ως το απόγευμα...
Μετά βγάλε το μαχαίρι από την τσέπη σου...
Σφάξε το νεκρό μου σώμα....
Άνοιξε το στέρνο μου και πέταξέ τα όλα...
Κράτα μόνο την καρδία...
Πίαστην με τα δυό σου χέρια...
Φέρτην κοντά στο πρόσωπό σου...
Κλείσε τα μάτια σου...
Μετά προσπάθησε να την γευτείς...
Είναι δύσκολο το ξέρω...
Όταν τελειώσεις με αυτήν...
Πάρε λίγο από το αίμα μου στα χέρια σου...
Πέρασε μια στρώση τα μαλλιά σου...
Θέλω το αίμα μου να κρατάει μακριά όλα τα δαιμόνια...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου