Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Φτάσαμε τα 60 ποστς! Καλή φάση!
Εκεί που έλεγα πως δεν θα ξαναγράψω ποτέ στο μπλογκ γιατί δεν είχα έμπνευση, τελικά άρχισα να γράφω κάθε μέρα! Και μερικές φορές να σβήνω ποστς κιόλας!Εμ..Παράξενη που είναι η ζωή!
Πριν λίγο διάβαζα ένα ποστ ενός μπλογκ που μπαίνω εδώ και καιρό και ξεράθηκα στα γέλια!
Τα γράφει ωραία ο τυπάς! Κάφρικα αλλά ωραία!
Και μιας και το διάβασα σκέφτηκα κάτι δικά μου και μου ήρθε μια ιστορία από τα παλιά. Συγκεκριμένα μια ιστορία χρόνια πίσω, το οποίο τότε με πειραζε αλλά τώρα όποτε βρίσκομαι σε κάτι αντίστοιχο κουνάω το κεφάλι μου και συνεχίζω να πίνω το ποτό μου! Α! τώρα μου ήρθε και μία δεύτερη παρόμοια ιστορία!

Κάποτε που λέτε είχα μια γκόμενα! Μιλάμε για μεγάλη καψούρα. Ήταν ο έρωτας της ζωής μου. Βασικά ακόμα είναι ότι δυνατότερο έχω περάσει! Κάποια στιγμή χώρισα με αυτή τη γκόμενα. και πέρασε ένα μεγάλο διάστημα που απλά βρισκόμασταν για τα τυπικά φασώματα πριν το σουτ. Και εκεί που περνούσε ο καιρός ο αυτί μου πήρε πως την γκόμενα αυτή την γυρόφερνε ένας τύπος με τον οποίο ήμασταν "φίλοι" παλαιότερα. Βασικά ήμασταν στην ίδια παρέα αλλά ποτε δεν τον θεώρησα φίλο μου γιατί δύσκολα δίνω αυτόν τον τίτλο κάπου. Για να μην πολυλογώ τα φτιάξανε και τελείως τυχαία (η γκόμενα υπόψην ήταν πολυ πληγωμένη από μένα και με γούσταρε) κάθε μέρα ήταν στο μαγαζί που άραζα με την παρέα μου και βγάζανε τα μάτια τους. Μιλάμε δεν ξεκολλούσαν. Ο μαλάκας ο Τζίο στην αρχή πληγώθηκε και το πήρε στα σοβαρά. Μετά από κανένα δύμηνο -και ενώ είχα κράξει την γκόμενα αυτή γιατί πριν τα φτιάξει με τον τυπά αυτόν την διεκδήκισα αλλά προφανώς γουσταρε καινούργιο καβλί οπότε πήγε μαζί του- με παίρνει ένα βράδυ τηλέφωνο και μου λέει κλαίγοντας σε αγαπω , μπλα μπλα μπλα, σε αγαπώ. Εγώ εκείνο το διάστημα ήμουν με άλλη γκομενίτσα αλλά ξενέρωσα τόσο με την πάρτη της...Δηλαδή έπρεπε να περάσουν 2 - 3 μήνες έως ότου να καταλάβει την αξία μου; Εννοείται πως την σούταρα χωρίς πολλές κουβέντες γιατί ήμουν με άλλα γκόμενα και δεν ήθελα να της το χαλάσω. Αλλά με απογοήτευσε πολύ η συμπεριφορά της. Να έρχεσαι στο μαγαζί που αράζω, να το παίζεις ερωτευμένη με τον τυπά και φιλιά και χουφτώματα και πουτσιλίκια και μετά να έρχεσαι σε μένα; Από τότε είπα στον εαυτό μου "Γιώργο πρόσεχε τι άτομα βρίσκεις και κάνεις σχέσεις γιατί δεν πάμε καλά". Και πρόσεχα...έως ότου χωρίσω και με την δεύτερη γκομενίτσα για την οποία είχα δώσει άκυρο στην πρώτη η οποία έκανε τα ίδια με την πρώτη!! Δεν βρήκε γκόμενο, αλλά ερχόταν με τους φίλους της -με τους οποίους τώρα δεν μιλάνε νομίζω και ίσως ποτέ να μην είχανε τίποτε κοινό απλά όλοι πρέπει να κάνουν με κάποιον παρέα για μην κάθονται σαν μαλάκες στο σπίτι τους- και το έπαιζε τρελίτσα. Χορός;; Χορός;;; Οργίαζε! Να μου δείξει και καλά πως περνάει τέλεια... Έλεος! Πραγματικά έλεος! ΤΟ θέμα είναι πως μετά από λίγο καιρό όταν χαλάρωσε λίγο το κορμί της τη έψαξα ξανά αλλά επειδή είδα πως το έπαιζε πολύ αλάνι και αλεμάο με ξενέρωσε και το άφησα. Και χαλαρά από ότι έμαθα μετά με γούσταρε μέχρι και 6 μήνες από την στιγμή που χωρίσαμε αλλά δεν έκανε καμιά ώριμη κίνηση αλλά μόνο χορούς και ποτά και μεθύσια. Τι να πω... Σίγουρα μία δύο φορές έχω πέσει και εγώ σε αυτό το καραγκιοζιλίκι αλλά το κατάλαβα έγκαιρα και το έκοψα. Δηλαδή να δείξεις στον άλλον οτί τι; Ότι περνάς καλά; Και μέσα σου να τον γουστάρεις; Όσο και να λέμε και να σας λένε πως υπάρχουν γυναίκες διαφορετικές και εξηγημένες όλες μα όλες είναι απλά γυναίκες και έχουν όλες τα ελαττώματα των γυναικών. Αν σε θεωρεί σίγουρο θα σε κλάσει. Αν σε χάσει θα την πειράξει. Αν βρεις άλλη θα ζηλέψει. Αν αδιαφορήσεις θα σκαλώσει. Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Δεν θέλουν ντροπές. Αν τότε η δεύτερη γκομενίτσα μου έστελνε ένα μήνυμα και μου έλεγε "ξέρεις τι ρε τζορτζ; Αυριο θέλω να βγουμε, έχω καιρό να σε δω" και στο ραντεβού φερόταν σαν νορμάλ άνθρωπος τώρα θα είχαμε ζήσει κάτι περισσότερο και θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα για αυτήν γιατί μετά από καιρό που βρεθήκαμε και μιλήσαμε είδα πως δεν....Επίσης κάτι που με εκνευρίζει πάντα στις γκόμενες που βρίσκω είναι πως κάνουν χίλιες δύο μαλακίες για να με εντυπωσιάσουν. Παιδιά! Όταν θέλεις έναν άνθρωπο κοντά σου να σε αγαπήσει το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να είσαι απλά ο εαυτός σου και να είσαι σίγουρος πως ο άλλος θα σε λατρέψει για αυτό που είσαι. Και όχι για αυτό που έγινες για να του αρέσεις. Πολύ βαθιά νομίζω πως το πήγα το θέμα και δεν θέλω καθόλου. Μου μύρισαν κιόλας μακαρόνια με κιμά οπότε την κλάνω για φαγητό! Να περνάτε καλά! Γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου