Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Χαβαλές!

Νομίζω πως πρέπει να αφήσω κάτι στις επόμενες γενιές, αλλά προπάντων κάτι γραπτό για να το βλέπω εγώ!
Παρακάτω θα σας παραθέσω 6 σημάδια που δηλώνουν πως η γκόμενα σας δεν σας γουστάρει ή πως σας έχει χεσμένο!

1. Λέει συχνά πυκνά μαλακίες του τύπου: "Εγώ γουστάρω να κοιμάμαι μόνη μου στο κρεβάτι μου" , "Το να κοιμάσαι με άλλον κάνει κακό στην κυκλοφορία του αίματος". Ειλικρινά είχα πολλά στο μυαλό μου αλλά αυτήν την στιγμή έχω κολλήσει! Αν τα θυμηθώ αργότερα θα συμπληρώσω το άρθρο μου!

2. Δεν σου κάθεται. Αν δεν έχει περίοδο ή αν δεν έχει κάνει εγχείριση για να της βγάλουν το μο*νι τότε είσαι μεγάλος μαλάκας για να μην βλέπεις το πασιφανές. Στην αρχή μιας σχέσης ένα βλέμμα ή ένα άγγιγμα αρκεί για να γίνουν όλα κόλαση.

3. Ασχολείται ακόμα με τον "κολλητό" της που παλαιότερα σου είχε πει πως ήταν ερωτευμένη! Και ασχολείται περισσότερο από ότι με σένα! Μεγάλε, αν σου έχει τύχει κάτι τέτοιο και δεν την έχεις σουτάρει τότε είσαι τρελό κορόιδο και δες το! Έρχεται και το κέρατο! Όταν με γούσταρε μια γυναίκα και ιδιαίτερα στην αρχή δεν ξεκολλούσε από πάνω μου και δεν είχε μάτια για άλλον! Νόμος!

4. Κανονίζεται να βγείτε και αντί να πάτε μαζί σαν ζευγάρι σου λέει να πας και να περιμένεις εκεί που είχατε δώσει ραντεβού με τα άλλα μέλη της παρέας! Πόσο πιο καθαρά να στο πει; "Σε γράφω στα αρχίδια μου!" Αν δε μετά την μάζωξη όλης της παρέας εκεί που πάτε καθίσετε και 4 θέσεις μακριά, Ε! τότε σκούρα τα πράγματα ψηλέ!

5. Σου λέει: "Εμένα μου αρέσουν τα ελευθεριακά πράγματα, το σεξ είναι για πολλά άτομα και μου αρέσει να είμαι μόνη μου". Νομίζω πως αυτό δεν θέλει σχολιασμό! Όταν ακούς τέτοια πράγματα από το πρώτο ραντεβού τότε ή να σε ξενερώσει θέλει ή είναι ανώριμη! Ποτέ μα ποτέ δεν λες τέτοιες μαλακίες στο άτομο που γουστάρεις! Νομίζω πως είναι ένα ακόμα σημάδι που σου λέει "Φύγε!"

6. Κοιτάει την πάρτη της! Οκ σε κάποια σχέση έρχονται οι στιγμές που όλοι κοιτάνε την πάρτη τους αλλά αυτή η στιγμή ποτέ δεν είναι στην αρχή μιας σχέσης! Στην αρχή μιας σχέσης από ότι θυμάμαι, έδινα τα πάντα και ήθελα να είμαι με την κοπέλα μου συνέχεια! Απλά τα πράγματα!

7. Και τώρα η καλύτερη ατάκα όλων των εποχών! "Είμαι μπερδεμένη" Μπερδεμένος μπορείς να είσαι όταν δεις δύο γαμάτες μπλούζες και έχεις τα φράγκα για να αγοράσεις μόνο την μία. Μπερδεμένος μπορείς να είσαι όταν δεις τα δύο αγαπημένα σου μπάσα στην ίδια τιμή και ποιότητα κατασκευής και δεν μπορείς να τα αγοράσεις και τα δύο. Εγώ ποτέ δεν υπήρξα μπερδεμένος! Όταν έλεγα πως είμαι μπερδεμένος ένα πράγμα συνέβαινε! Απλά ήθελα να πηδήξω ένα γκομενάκι που είχα βάλει στο μάτι και μετά να γυρίσω πίσω στην γκόμενά μου! Τα αισθήματα έχουν δύο επιλογές On και Off! Πάντα ξέρεις τι αισθάνεσαι για ένα άτομο και προπάντων πάντα ξέρεις τι ζητάς! Όσο θαμμένο και αν είναι το συναίσθημα αν σκέφτεσαι τον άλλον με το που ξυπνάς τότε κάτι αισθάνεσαι για αυτόν! Απλά τα πράγματα! Το μπερδεμένη σημαίνει "Σε έχω σίγουρο ρε αγόρι μου...και με ξενερώνει λίγο αυτό,κάτσε μπας και βρω τίποτα άλλο και αν δεν βρω γυρίζω σε σένα!"

Έχω και άλλα, αλλά όπως είπα και πιο πάνω τώρα τα ξέχασα ρε γαμώτο...
Λοιπόν παιδιά αυτές ήταν οι συμβουλές του γέρο-Τζίο και βάλτε τες καλά στο κεφάλι σας! Όταν γουστάρεις ένα άτομο είναι καλό να του το λες. Να του πεις "ξέρεις τι ρε; Σε γουστάρω..." Απλά τα πράγματα! Εγώ αυτόν τον καιρό αισθάνομαι τέλεια με τον εαυτό μου! Γουστάρω με την πάρτη μου και με κάνω πολύ ευτυχισμένο. Αν κιόλας βρεθεί και καμιά γκομενίτσα τότε θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα! Αλλά μην σκάτε για τίποτα! Ουδείς αναντικατάστατος! Μόνο εσύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου