Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Ποιος σας είπε πως θέλω να γίνω μεγάλος και τρανός;
Ποιος σας είπε ότι οι άνθρωποι δεν κάνουν λάθη;
Ποιος σας είπε πως δεν είμαι τρυφερός;
Ποιος σας είπε πως δεν είμαι ευαίσθητος και δεν κλαίω για τα λάθη;

Οι πράξεις μου συχνά δεν δείχνουν το ποιος είμαι.
Οι σκέψεις μου μονάχα.
Λίγοι κατάφεραν να φτάσουν ως εκεί.
Είναι δρόμος μεγάλος και θέλει υπομονή.

Ποιος σας είπε πως δεν ερωτεύθηκα ποτέ;
Ποιος σας είπε πως δεν θέλω σκόνη στον ουρανό να γίνω;
Ποιος σας είπε πως στην αγκαλιά μου δεν θα την κράταγα έως από τη σήψη να σαπίσει;
Έχω μεγάλα μάτια για να παρατηρώ.
Μικρά αυτιά για να ακούω.
Κόκκινα και μεγάλα χείλια γιατί είμαι αμαρτωλός.

Μα άδεια αγκαλιά.
Ήρθε εκείνος και μου την άδειασε.
Ήρθε πάλι εκείνος.
Ο άλλος μου εαυτός.
Ο κακός.

Ναι, ίσως να είμαι ο χειρότερος άνθρωπος στον κόσμο.
Μα αξίζω μια στάλα αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου