Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Μου την σπάνε οι μάγκες
Μου την σπάνε αυτοί που βάζουν φωτογρφίες στο φεισμπουκ απο τοτε που ηταν σκατομωρα.
Θα πρεπε να ειχαν πεθανει η στην γεννα η απο καρκινο η απο τον Ηρωδη.
Δεν ειναι ωραιες οι φωτογραφιες μικρων παιδιων στο φεισμπουκ.
οταν βαζεις μια φωτογραφια σου απο τοτε που ησουν 3 ωρων, προφανως την βαζεις για να την δει ο κοσμος και να σχολιασουν οι αθλιοι φιλοι σου που δεν μιλας ποτε παραμονο στο φεισκμπου πως εισαι πολυ ομορφο μωρο κτλ κτλ...απο την στιγμη που κανεις κατι και το κανεις για να δεχτεις κριτικη...να μαθεις να δεχεσαι και την αρνητικη κριτικη...
αλλιως τραβα πεθανε απο καρκινο,πουλα το σπιτι σου για να σωθεις και στην τελικη μακαρι να σαπισουν τα παντα μεσα σου και να καεις στην κολαση.

πολλοι απο σας θα με μισησετε αυτην την στιγμη αλλα στα αρχιδια μου
ειμαι αυτος που ειμαι δεν με ενδιαφερει να αποδειξω σε κανεναν τι ανθρωπος ειμαι.
στην πουτσα μου και ολοι οσοι εχουν γνωμη για μενα στα αρχιδια μου και ολοι οσοι δεν εχουν γνωμη για μενα στα αρχιδια μου οσοι μου ζαλιζουν μερα νυχτα τα αρχιδια και δεν μπορω να ησυχασω στα αρχιδια μου ολοι.

στην ζωη μου θελω συγκεκριμενα ατομα κοντα μου.
οι αλλοι υπαρχετε στην σκεψη μου
μην μου ζαλιζετε τα αρχιδια
οχι οτι θα κανω κατι...
οχι οτι απειλω...
αλλα γιατι πολυ απλα θα αρχισω να αγνοω κοσμο
απλα τα πραγματα...

τελος τωρα....

ας γουσταρουμε ολοι μαζι με την μικρη μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου